Снимката – емоцията, която продава

Снимката – емоцията, която продава

Има много фактори, които определят кои продукти ще се продават по-добре от други. Законите на икономиката понякога могат да изглеждат доста чудати. Понякога да пробием на пазара се оказва доста трудно, макар да имаме първокласна продукция, която се предлага на достъпни цени? 

Замисляли ли сте дали са достатъчно професионални снимките на артикулите, които потенциалните клиенти виждат на вашата фейсбук страница, на сайта и в рекламните материали на вашия бизнес?

Още от първите технологични открития, довели до раждането на фотографията, тя е една особена бленда от наука и изкуство, която я е карала да изглежда на хората в миналото дори като магия. В наши дни доста голяма част от мистерията на фотографията е вече разбулена, а развитието на новите технологии й помага да достига все по-големи висоти. 

Същевременно обаче продуктовата фотография не е престанала да носи в себе си нещо магическо. То се крие именно в начина, по който една добра снимка се свързва с нас на енергийно равнище и раздвижва нашето въображение. Как се отразява всичко това на икономическите процеси? 

Разбира се, още с появата си снимките бързо намират приложение в рекламния бизнес, но днес, в XXI век, епохата на онлайн транзакциите, фотографските изображения вече не са въпрос на избор, а по-скоро задължителен атрибут на всяка уважаваща себе си компания. 

Как качествените снимки могат да ни помогнат да увеличим нашите продажби?

 

При стартиращи предприятия и разработване на нови пазари

Понякога съдбата подхожда с прословутата си ирония точно в моментите, когато е важно за нас. Минавало ли ви е през ума, че атрактивните цени в интернет не винаги предизвикват реакцията “уау!” и моментална покупка? 

През последните години онлайн търговията наистина набра популярност у нас, но едновременно с това хората гледат с все по-голямо недоверие именно на щедрите оферти. Ако цените ви са прекалено добри, снимките на сайта ви обезателно трябва да бъдат от най-високо качество, защото в противен случай може дори да събуди съмнения у някои потенциални купувачи. 

Когато не могат да пипнат продукта и да го вземат в ръце предварително, клиентите биха искали поне да го разгледат и да се уверят в неговите параметри. Това важи с още по-голяма сила за иновативните продукти, все още непознати на пазара у нас. Липсата на снимка или лошото качество на илюстрацията могат да ни изиграят шега. 

Помислете за 360-градусово фотографиране или видео на всички предлагаеми артикули от вашия каталог.

Добрите снимки са задължителни и за бизнесите, които имат амбиция да пробият на международния пазар. Както и осъзнаването на факта, че това как нашият онлайн имидж до голяма степен зависи от снимковите илюстрации, които качваме. Няма никакъв начин да спечелим дял в чужбина, без да покажем на нашите партньори визуални изображения на това, което предлагаме.

 

За поддържане на утвърдения имидж

Вече изграденият имидж като че ли изглежда лесен за поддръжка – за големите, вече наложили се компании продажбите все едно идват сами. Имидж рекламата сякаш дори им излиза по-евтино. 

Те плащат само за кратки видео материали и основно се фокусират около логото си, като може би просто присъстват по-често на билборди, други офлайн и онлайн платформи, за да бъдат разпознаваеми, което може би са незначителни разходи, отнесени спрямо огромните им бюджети. 

Но какво би се случило, ако някой от тези утвърдени търговци изведнъж се окаже, че не обновява визуалната репрезентация на своята продукция и респективно на сайта и в рекламните си материали? Трудно е дори да си го представим – рядко големите играчи на пазара позволяват да остареят морално по този начин, защото това неминуемо води до тяхното избутване от страна на нови по-активни играчи. 

Именно снимките на продуктите, позиционирани по един или друг начин в рекламните кампании, придават на стоката дух и й дават силата да привлича купувачи към себе си.

0
, обновено на 27/05/2020
публикувал: News359.bg