
Първото впечатление, което правите при среща с други хора, обикновено определя начина, по който те ще ви възприемат занапред, дори и да не е точно отражение на това, което наистина сте. Това може да стане още по-проблематично, когато току-що сте започнали нова работа, на която искате да се утвърдите и да избегнете погрешното възприемане от новите ви колеги.
И така, как новият служител може да се увери, че ще започне отлично на новата си работа? Какво може да направи, за да впечатли както своите ръководители, така и колегите си? Тези седем предприемачи предлагат най-добрите си съвети по-долу.
Приемете екипа.
Не просто намерете мястото си в работата, намерете мястото си в екипа.
Всеки новоназначен служител трябва преди всичко да отдели минута, за да се запознае с останалите членове на екипа си - това помага на новия служител да се адаптира по-бързо и следователно да работи по-добре.
Поставете себе си там.
Чудесен начин да разчупите леда на новото работно място - ако не сте прекалено срамежливи - е просто да се изявите, за да може останалата част от екипа да научи повече за вас.
Намерете начини да предизвикате разговор.
Мил жест и повод да се направи почивка и да се закуси, което дава възможност за неформални разговори. И докато съвместната работа укрепва отношенията, неформалните разговори са истинският начин за изграждане на дълготрайни връзки.
Бъдете любезни и автентични.
Вероятно един от най-добрите начини да направите положително впечатление на новите колеги е просто да бъдете любезни, полезни и автентични. Това също така ще улесни установяването на контакти с другите хора от екипа ви.
"За да направите трайно положително впечатление на нова работа, бъдете любезни с всички и покажете своята автентичност на екипа. Това ще помогне да се изградят истински взаимоотношения и да накарате хората да ви харесват от самото начало", препоръчва Маркет.
Обличайте се по подобаващ начин.
Винаги се уверявайте, че сте облечени подходящо в първия си работен ден.
В края на краищата облеклото, което носите, е важен елемент от образа, който създавате пред външния свят.
"Това е мил жест и повод да се направи почивка и да се закуси, което дава възможност за неформални разговори", казва Рахал. И докато съвместната работа укрепва отношенията, неформалните разговори са истинският начин за изграждане на дълготрайни връзки.
Бъдете любезни и автентични.
Вероятно един от най-добрите начини да направите положително впечатление на новите колеги е просто да бъдете любезни, полезни и автентични. Това също така ще улесни установяването на контакти с другите хора от екипа ви.
"За да направите трайно положително впечатление на нова работа, бъдете любезни с всички и покажете своята автентичност на екипа. Това ще помогне да се изградят истински взаимоотношения и да накарате хората да ви харесват от самото начало", препоръчва Маркет.
Обличайте се по подобаващ начин.
Винаги се уверявайте, че сте облечени подходящо в първия си работен ден.
В края на краищата облеклото, което носите, е важен елемент от образа, който създавате пред външния свят.
Това също така ще улесни установяването на контакти с другите хора от екипа ви.
"За да направите трайно положително впечатление на нова работа, бъдете любезни с всички и покажете своята автентичност на екипа. Това ще помогне да се изградят истински взаимоотношения и да накарате хората да ви харесват от самото начало", препоръчва Маркет.
Обличайте се по подобаващ начин.
Винаги се уверявайте, че сте облечени подходящо в първия си работен ден.
В края на краищата облеклото, което носите, е важен елемент от образа, който създавате пред външния свят.
В края на краищата облеклото, което носите, е важен елемент от образа, който създавате пред външния свят.
Питайте и слушайте.
Задаването на въпроси и слушането с намерение е друг начин за създаване на страхотно първо впечатление, тъй като показва, че новият член на екипа е нетърпелив и желае да се учи.
Създайте си репутация на инициативен служител.
Инициативността е най-важното нещо за новия служител, за да може да стъпи на крака.