7 начина да направите страхотно първо впечатление на новото си работно място

7 начина да направите страхотно първо впечатление на новото си работно място

Първото впечатление, което правите при среща с други хора, обикновено определя начина, по който те ще ви възприемат занапред, дори и да не е точно отражение на това, което наистина сте. Това може да стане още по-проблематично, когато току-що сте започнали нова работа, на която искате да се утвърдите и да избегнете погрешното възприемане от новите ви колеги.

И така, как новият служител може да се увери, че ще започне отлично на новата си работа? Какво може да направи, за да впечатли както своите ръководители, така и колегите си? Тези седем предприемачи предлагат най-добрите си съвети по-долу.

 

Приемете екипа.

Не просто намерете мястото си в работата, намерете мястото си в екипа.

Всеки новоназначен служител  трябва преди всичко да отдели минута, за да се запознае с останалите членове на екипа си - това помага на новия служител да се адаптира по-бързо и следователно да работи по-добре.

 

Поставете себе си там.

Чудесен начин да разчупите леда на новото работно място - ако не сте прекалено срамежливи - е просто да се изявите, за да може останалата част от екипа да научи повече за вас.

 

Намерете начини да предизвикате разговор.

Мил жест и повод да се направи почивка и да се закуси, което дава възможност за неформални разговори. И докато съвместната работа укрепва отношенията, неформалните разговори са истинският начин за изграждане на дълготрайни връзки.

 

Бъдете любезни и автентични.

Вероятно един от най-добрите начини да направите положително впечатление на новите колеги е просто да бъдете любезни, полезни и автентични. Това също така ще улесни установяването на контакти с другите хора от екипа ви.

"За да направите трайно положително впечатление на нова работа, бъдете любезни с всички и покажете своята автентичност на екипа. Това ще помогне да се изградят истински взаимоотношения и да накарате хората да ви харесват от самото начало", препоръчва Маркет.

 

Обличайте се по подобаващ начин.

Винаги се уверявайте, че сте облечени подходящо в първия си работен ден.

В края на краищата облеклото, което носите, е важен елемент от образа, който създавате пред външния свят.

"Това е мил жест и повод да се направи почивка и да се закуси, което дава възможност за неформални разговори", казва Рахал. И докато съвместната работа укрепва отношенията, неформалните разговори са истинският начин за изграждане на дълготрайни връзки.

 

Бъдете любезни и автентични.

Вероятно един от най-добрите начини да направите положително впечатление на новите колеги е просто да бъдете любезни, полезни и автентични. Това също така ще улесни установяването на контакти с другите хора от екипа ви.

"За да направите трайно положително впечатление на нова работа, бъдете любезни с всички и покажете своята автентичност на екипа. Това ще помогне да се изградят истински взаимоотношения и да накарате хората да ви харесват от самото начало", препоръчва Маркет.

 

Обличайте се по подобаващ начин.

Винаги се уверявайте, че сте облечени подходящо в първия си работен ден.

В края на краищата облеклото, което носите, е важен елемент от образа, който създавате пред външния свят.

Това също така ще улесни установяването на контакти с другите хора от екипа ви.

"За да направите трайно положително впечатление на нова работа, бъдете любезни с всички и покажете своята автентичност на екипа. Това ще помогне да се изградят истински взаимоотношения и да накарате хората да ви харесват от самото начало", препоръчва Маркет.

 

Обличайте се по подобаващ начин.

Винаги се уверявайте, че сте облечени подходящо в първия си работен ден.

В края на краищата облеклото, което носите, е важен елемент от образа, който създавате пред външния свят.

В края на краищата облеклото, което носите, е важен елемент от образа, който създавате пред външния свят.

 

Питайте и слушайте.

Задаването на въпроси и слушането с намерение е друг начин за създаване на страхотно първо впечатление, тъй като показва, че новият член на екипа е нетърпелив и желае да се учи.

Създайте си репутация на инициативен служител.

Инициативността е най-важното нещо за новия служител, за да може да стъпи на крака.

0
, обновено на 31/05/2022
публикувал: News359.bg