Локална SEO оптимизация съвети за всеки бизнес сайт

Локална SEO оптимизация съвети за всеки бизнес сайт

Google фокусираха усилията си в подобряване на алгоритмите за локална SEO оптимизация последната една година и това веднага даде резултати. Много компании се възползваха от възможността и засилиха присъствието си онлайн. Нещо повече, все повече фирми осъзнават нуждата, сайтовете им да са оптимизирани за локален пазар.

Този вид оптимизация помага за растежа на бизнеса и за увеличаване на онлайн присъствието на фирмата. Тъй като електронната търговия и социалните медии повлияват значително на онлайн пазара, фирмите стават все по-конкурентоспособни. Как да подобрим локалното SEO? По-долу специалистите по Local SEO от агенция SEO Web Design ще разкрият някои методи и техники, които да помогнат на бизнеса ви.

Редовно актуализирайте уеб сайта си

Според проучване на Blue Fountain, става ясно, че клиентите считат един бранд за неглижиран, ако уеб сайтът не е обновяван и поддържан. На всеки му се е случвало да потърси даден бранд в интернет, за да си запише час или да си закупи нещо и да забележи, че информацията не е обновявана отдавна. В тази ситуация, много от хората просто напускат уеб сайта и се насочват към друг продукт или услуга.

Най-добре за един уеб сайт е той да бъде актуализиран и поддържан, така потребителите няма да бъдат разочаровани и няма да се насочват към конкурентите. Блоговете, примерно, са чудесен начин да достигнете до по-широка аудитория, тъй като можете да им предоставите полезна информация, като същевременно популяризирате марката си. В един блог може да се засягат актуални теми, които да осигурят лоялни посетители.

Оптимизирайте скоростта на зареждане на уеб сайта

Скоростта на зареждане и мобилната съвместимост са други два фактора, които трябва да имате предвид, тъй като все повече потребители правят онлайн покупки чрез своите смартфони. Трябва да се оптимизират текстовете и изображенията, така че да предоставят най-доброто потребителско изживяване. Бавното зареждане ще повиши процента на хората, които влизат и веднага излизат от уеб сайта. Никой не обича да чака. Осигурявайки бързо зареждане, си осигурявате и огромно предимство пред конкуренцията.

Социалните медии са важни

Маркетингът в социалните медии е ключът към успеха на много фирми през последните няколко години. Viral кампаниите се превръщат в движещ фактор за повече продажби и приходи. Отделно, присъствието в бизнес листингите на Google, стабилното присъствие във Facebook и Instagram, носят високо количество трафик.

Инфлуенсър маркетингът е друга стратегия, която влияе положително на бизнес средите. Ефективен начин да спечелиш повече внимание към даден бранд е инфлуенсър да го препоръча. Те разполагат с големи аудитории, които считат препоръките им за адекватни. Социалните медии се превърнаха в най-силната маркетингова платформа и използването им е задължително.

Възползвайте се от заявките за търсене

Когато знаете с какви ключови думи клиентите търсят вашия бизнес, можете да насочите усилия към точно тях. Това е една от най-добрите функции на Google My Business, тъй като тази информация за търсенето, ви помага да оптимизирате съдържанието, информацията и продуктите си. Търсенията трябва да се систематизират, като може да се използва и някой от онлайн инструментите и да се определят ефективно ключовите думи, върху които да се работи в бъдеще.

Активирайте съобщенията

Съобщения са едно от най-важните нововъведения през последното десетилетие, тъй като позволяват бърз и ефективен начин на комуникация. Една от най-новите актуализации на Google My Business е възможността потребителите директно да изпращат съобщение до даден бизнес. Ако искате да повишите доверието на клиентите към вас и вашата фирма, то това е начина - бързо отговаряне на съобщенията по приветлив и адекватен начин естествено. Тази функция засега е достъпна само за мобилни устройства, но все пак е огромна възможност за компаниите.

Предоставяйте отговори на зададени въпроси

Когато, клиентите зададат въпрос в Google My Business, компаниите задължително трябва да предоставят отговор, в противен случай ще пострада реномето им. Освен това потребителите все по-често правят заявки с дълги ключови думи и търсят точно определено нещо. Стандартните ключови думи са все още важни за SEO оптимизацията, но навлизането на AI и по-специално RankBrain отдава значение и на дългите ключови думи. Собствениците на уеб сайтове имат възможността да създават съдържание, което да отговаря и на тях и така да съвпада по-точно с търсенията. Това е и логичният развой на нещата, защото последните години търсенията са по-изискващи точни и ясни отговори, вместо обща информация.

Локалното SEO ще продължи да се развива, защото все повече брандове и компании си преместват бизнеса онлайн. Горните съвети и стратегии ще ви помогнат да си увеличите онлайн присъствието и то да бъде адекватно и полезно за клиентите ви, което от своя страна ще увеличи и продажбите ви.

 

5
, обновено на 21/08/2020
публикувал: News359.bg