Влиятелност, иновативност и прогрес- рецептата за успех на Gucci

Влиятелност, иновативност и прогрес- рецептата за успех на Gucci

Една от най-популярните и влиятелни модни марки, които са любими на всеки ценител на лукса, е именно Gucci. Тя определено е в класацията на най-луксозните скъпи марки, които са символ на престиж и изтънчен стил на обличане. 

Със своя над 100-годишен опит на световния пазар за луксозно облекло, марката се утвърдила като един от най-добрите модни брандове, коита са ненадминати по качество, оригиналност и изисканост. 

Въпреки че е вярна на своите традиции, една от целите на Gucci е да даде една нова дефиниция на луксозната мода през 21-ви век. Ако сте любопитни да узнаете повече за тази легендарна марка, то в тази статия ви представяме няколко интересни факти за нея.

Gucci предлага разнообразни линии дамско, мъжко и детско луксозно облекло, обувки, аксесоари както за официални поводи, така и за ежедневието. Марката предлага също и интериорни декорации за дома, както и линия козметика и парфюми под името Gucci Beauty в сътрудничество с френско-американската марка Coty Inc.

Колекциите луксозни дрехи за жени, мъже и деца на марката включват якета, палта, сака, ризи, тениски, блузи, плетива, поли, рокли, панталони, бельо, бански костюми. В колекциите от аксесоари на марката ще откриете различни дизайни чанти, куфари, портмонета, колани, часовници, очила, ключодържатели, шапки, шалове, чорапи.

Ако ултра високото качество и неповторимият луксозен дизайн в облеклото са нещата, които цените най-много, то Gucci е марката за вас.

Кои са отличителните черти на Gucci?

Високо качество

Качеството на луксозните колекции дрехи, обувки и аксесоари на Gucci е несравнимо. Благодарение на висококачествената си изработка модните колекции на марката предлагат високо ниво на удобство при носене и са устойчиви на употреба.

Уникален дизайн

Сред колекциите на луксозната италианска марка откриваме модни творения, в които се наблюдава еклектичност и съвременен стил.

В дизайна на дрехите, обувките и аксесоарите на Gucci виждаме ясно изразен характерен италиански моден дизайн, който е умело комбиниран с креативност, внимание към детайла и модни елементи от последните модни тенденции.

Марката си сътрудничи и с други модни марки, като например Adidas и The North Face, при създаването на луксозно спортно облекло с нов моден дизайн, съответстващ на последните модни тенденции.

Принос към дизайна на колекциите дрехи, обувки и аксесоари на марката имат CEO директорът на Gucci Марко Бизари и директорът на креативния отдел Алехандро Мишел. 

Богата палтира от цветове, романтичен дизайн и привличащи вниманието ефектни модни елементи-това са например едни от нещата, които са определящи за дизайна на младежките модни колекции на Алехандро Мишел.

Факти за възникването на Gucci

Марката е основана през 1921 г. в Тоскана, Флоренция, от италианския бизнесмен и моден дизайнер Гучио Гучи. С помощта на сина на Гучи (Алдо Гучи) марката се превръща във водеща в света известна компания за луксозни дрехи и също така символ на така наречения италиански Dolce Vita (сладък живот).

Италианската компания е част от международния холдинг Kering. Понастоящем основната база на марката се намира на известната улица във Флоренция -Via Tornabuoni.

Основателят на марката Гучио Джованбатиста Гучи, който е родом от Тоскана, напуска страната , за да отиде в Париж, но впоследствие се установява в Лондон през 1897г., където започва работа в престижния хотел Савой като пиколо. 

По време на своята работа той се запознава с модните предпочитания на елитните гости на хотела не само по отношение на пътническите чанти и куфари, но и облеклото и разбира какви са техните изисквания за моден дизайн и качествени материи.

След това работи четири години за европейската жп компания Newrest Wagons-Lits, специализирана в луксозни влакови пътувания, където той още по-отблизо се запознава пътническия начин на живот на богатите.

През 1921 г. Гучио Гучи отваря свой собствен магазин, където продава вносни кожени куфари, като отделно отваря и собствена работилница за изработка на кожени чанти и куфари. В работилницата на Гучи работели местни занаятчии. 

През Втората Световна война поради недостиг на материали компанията на Гучи започва да изработва чантите си от памучно платно вместо от кожа. На чантите стояло логото на марката “GG” в комбинация с линии в червено и зелено минаващи през централната част на моделите чанти. Този характерен моден дизайн и днес присъства в оригиналните луксозни чанти и куфари на Гучи.

След края на войната официалният герб на Гучи, който изобразява рицар, се превръща и в символ на самия град Флоренция.

0
, обновено на 03/01/2023
публикувал: News359.bg