Съвети за по-добър ефект при поставяне на POS дисплеите

Съвети за по-добър ефект при поставяне на POS дисплеите

POS дисплеите са традиционна част от инвентара на всеки магазин. Те са добро средство за маркетинг, защото са практични и привличат вниманието на клиентите.

Ако използвате правилните POS дисплеи, създадени професионално и с усет към вашите цели и мисия, както ги правят в Dimeko, то тогава със сигурност може да разчитате на по-добри продажби. Но за да бъде ефектът им напълно гарантиран е добре да следвате няколко доказани с времето стратегии при използването им.

Кои са основните ви клиенти?

Това е един от фундаменталните въпроси, които следва да си зададете ако продавате каквото и да било. Когато ползвате POS дисплеи, вие искате да привлечете вниманието на определени клиенти. Запитайте се кои са хората, които ще се спрат и ще разгледат дисплея. Това ще ви даде добра отправна точка за дизайна и цялостната визия на това, което искате да изложите. Когато знаете кой има по-голям шанс да се спре на POS дисплея, да разгледа и да купи нещо, ще може да поставите именно такъв дисплей, който да изпълни тази задача.

Дисплеите трябва да комуникират бранда

Освен чисто практичната функция на POS дисплеите да държат продуктите за продан, те изпълняват и друга важна роля - да комуникират бранда. Дисплей, който добре представя бранда си, добавя стойност към продукта. Прави го разпознаваем и привлича нови клиенти.

Цветния дизайн е задължителен

Целта на POS дисплеите е не да се сливат със заобикалящото ги пространство. Те трябва да са ярки, да изпъкват и да привличат погледа отдалеч. Помнете, че POS дисплеите обикновено грабват вниманието за няколко секунди. Това е времето, в което дизайна трябва да привлече интереса на клиентите, да ги накара да се спрат и да си купят нещо. По тази причина дизайна трябва да е ярък и да спомага за изпълнението на тези задачи.

Дисплея трябва да предоставя кратка информация 

Много често POS дисплеите се използват не просто като цветна точка на интерес, но и като място за предоставяне на допълнителна информация за продуктите, които се продават върху тях. Добра идея е тази информация да бъде максимално кратка и конкретна. Твърде много текст би отблъснал клиентите. Трябва да съобразите добре и шрифта и формата на информативния текст, така че да се вписва добре в общия дизайн на POS дисплея.

Най-важната част от дисплея трябва да е нивото на очите

Това е неписано правило на добрите POS дисплеи. Никога не правете грешката да разполагате важна част от маркетинговото си послание на трудна за виждане част от дисплея. Винаги се стремете основната и най-важна част от посланието да бъде на нивото на очите. Понякога дори се налага дисплея да бъде поставен на по-високо място, така че това правило да се изпълни.

млада жена пазарува

Взимането и разглеждането на продукти от POS дисплея да е лесно

Не трябва да има прегради и допълнителни елементи по POS дисплея, които затрудняват разглеждането и взимането на продукти от него. Това важи с особена сила за дисплеи, които съдържат различни продукти. Ако на клиентите е трудно да ги разглеждат или взимат, те просто ще подминат дисплея.

Размерът на дисплея трябва да бъде добре съобразен с мястото

Логично е дисплеите да бъдат добре съобразени с мястото, на което са изложени. В противен случай могат да окажат или недостатъчно видими, или да пречат. Има определени стандарти, които дисплеите съблюдават, например що се касае  за разполагане в супермаркети с по-голяма площ. Но е възможно и да направите POS дисплеи по специфични размери според вашите нужди. Преценете къде ще се излага дисплея и дали размерите му съответстват на мястото.

Пробвайте с тестова партида

Ако не сте сигурни как ще изглежда вашият POS дисплей, може да поръчате тестова партида от ограничени бройки. Така ще имате възможност да коригирате всичко, което според вас може да се подобри. Винаги е добра идея да имате представа как ще изглежда завършения продукт преди поръчката на много бройки от него.

Възползвайте се от тези съвети за по-ефективна употреба на POS дисплеи. Те ще ви помогнат неимоверно много в стремежа повече клиенти да проявят интерес към продуктите върху дисплеите.

0
, обновено на 29/11/2023
публикувал: News359.bg